Ako zmeniť dodávateľa?
Domácnosti
Máte aktívnu zmluvu s iným dodávateľom a rozhodli ste sa prejsť do epet?
Ak je aktuálna zmluva u iného dodávateľa vedená na vaše meno a vybrali ste si epet, ako svojho nového dodávateľa elektriny, postačí, ak k nám do epet pošlete správne vyplnené a podpísané nasledovné dokumenty:
- 1x zmluvný formulár Žiadosť o uzatvorenie novej zmluvy so epet,
- 3x Splnomocnenie na úkony spojené so zmenou dodávateľa,
- 1x Mandát, ak si želáte platby realizovať prostredníctvom inkasa.
Ste novým vlastníkom a rozhodli ste sa prejsť do epet?
Ak je aktuálna zmluva u iného dodávateľa vedená na meno pôvodného majiteľa, vy ste nový vlastník a vybrali ste si epet, ako svojho dodávateľa elektriny, postačí, ak k nám do epet pošlete správne vyplnené a podpísané nasledovné dokumenty:
- 1x zmluvný formulár Žiadosť o uzatvorenie novej zmluvy so epet,
- tento formulár vypĺňa nový zákazník,
- 1x Zmluva o pripojení zariadenia do distribučnej sústavy (platí pre odberné miesta, ktoré spadajú do územia pôsobnosti SSD, a. s.),
- tento formulár vypĺňa nový zákazník,
- 1x Žiadosť o zmenu odberateľa v SSD (platí pre odberné miesta, ktoré spadajú do územia pôsobnosti SSD, a. s.),
- tento formulár vypĺňajú obidvaja zákazníci,
- Splnomocnenie na úkony spojené so zmenou dodávateľa,
- pôvodný zákazník, ktorý žiada o ukončenie zmluvy, vypĺňa dve vyhotovenia,
- nový zákazník vypĺňa tri vyhotovenia,
- 1x Mandát, ak si želáte platby realizovať prostredníctvom inkasa,
- kópiu úmrtného listu (ak je pôvodný odberateľ zosnulý),
- súhlas vlastníkov nehnuteľnosti (ak je viac vlastníkov nehnuteľnosti),
- doklad preukazujúci vlastnícky vzťah k nehnuteľnosti (list vlastníctva na vaše meno a pod.).
Uvedené dokumenty doručte osobne do ktoréhokoľvek Zákazníckeho centra alebo zašlite na poštovú adresu:
EP ENERGY TRADING, a.s., organizačná zložka
Pribinova 25
811 09 Bratislava
Následne vo vašom mene oslovíme aktuálneho dodávateľa elektriny a k najbližšie možnému termínu vybavíme celý proces za vás a bez akýchkoľvek poplatkov.
Máte aktívnu zmluvu s iným dodávateľom a rozhodli ste sa prejsť do epet?
Ak je aktuálna zmluva u iného dodávateľa vedená na vaše meno a vybrali ste si epet, ako svojho nového dodávateľa plynu, postačí, ak k nám do epet pošlete správne vyplnené a podpísané nasledovné dokumenty:
- 1x zmluvný formulár Žiadosť o uzatvorenie novej zmluvy so epet,
- 3x Splnomocnenie na úkony spojené so zmenou dodávateľa,
- 1x Mandát, ak si želáte platby realizovať prostredníctvom inkasa.
Ste novým vlastníkom a rozhodli ste sa prejsť do epet?
Ak je aktuálna zmluva u iného dodávateľa vedená na meno pôvodného majiteľa, vy ste nový vlastník a vybrali ste si epet, ako svojho dodávateľa elektriny, postačí, ak k nám do epet pošlete správne vyplnené a podpísané nasledovné dokumenty:
- 1 x zmluvný formulár Žiadosť o uzatvorenie novej zmluvy so epet,
- tento formulár vypĺňa nový zákazník,
- Splnomocnenie na úkony spojené so zmenou dodávateľa,
- pôvodný zákazník, ktorý žiada o ukončenie zmluvy, vypĺňa dve vyhotovenia,
- nový zákazník vypĺňa tri vyhotovenia,
- 1 x Žiadosť o ukončenie zmluvy u súčasného dodávateľa,
- tento formulár vypĺňa pôvodný zákazník a nájdete ho na webe súčasného dodávateľa,
- 1 x Mandát, ak si želáte platby realizovať prostredníctvom inkasa,
- kópiu úmrtného listu (ak je pôvodný odberateľ zosnulý),
- súhlas vlastníkov nehnuteľnosti (ak je viac vlastníkov nehnuteľnosti),
- doklad preukazujúci vlastnícky vzťah k nehnuteľnosti (list vlastníctva na vaše meno a pod.).
Uvedené dokumenty doručte osobne do ktoréhokoľvek Zákazníckeho centra alebo zašlite na poštovú adresu:
EP ENERGY TRADING, a.s., organizačná zložka
Pribinova 25
811 09 Bratislava
Následne vo vašom mene oslovíme aktuálneho dodávateľa plynu a k najbližšie možnému termínu vybavíme celý proces za vás a bez akýchkoľvek poplatkov.
Firmy
Máte aktívnu zmluvu s iným dodávateľom a rozhodli ste sa prejsť do epet?
Ak je aktuálna zmluva u iného dodávateľa vedená na vaše meno a vybrali ste si epet, ako svojho nového dodávateľa elektriny, postačí, ak k nám do epet pošlete správne vyplnené a podpísané nasledovné dokumenty:
- 1x zmluvný formulár Žiadosť o uzatvorenie novej zmluvy so epet,
- 3x Splnomocnenie na úkony spojené so zmenou dodávateľa,
- 1x Mandát, ak si želáte platby realizovať prostredníctvom inkasa.
Ste novým vlastníkom a rozhodli ste sa prejsť do epet?
Ak je aktuálna zmluva u iného dodávateľa vedená na meno pôvodného majiteľa, vy ste nový vlastník a vybrali ste si epet, ako svojho dodávateľa elektriny, postačí, ak k nám do epet pošlete správne vyplnené a podpísané nasledovné dokumenty:
- 1x zmluvný formulár Žiadosť o uzatvorenie novej zmluvy so epet,
- tento formulár vypĺňa nový zákazník,
- 1x Zmluva o pripojení zariadenia do distribučnej sústavy (platí pre územie SSD),
- tento formulár vypĺňa nový zákazník,
- 1x Žiadosť o zmenu odberateľa v SSD (platí pre územie SSD),
- tento formulár vypĺňajú obidvaja zákazníci,
- Splnomocnenie na úkony spojené so zmenou dodávateľa,
- pôvodný zákazník, ktorý žiada o ukončenie zmluvy, vypĺňa dve vyhotovenia,
- nový zákazník vypĺňa tri vyhotovenia,
- 1x Mandát, ak si želáte platby realizovať prostredníctvom inkasa,
- súhlas vlastníkov nehnuteľnosti (ak je viac vlastníkov nehnuteľnosti),
- doklad preukazujúci vlastnícky vzťah k nehnuteľnosti (list vlastníctva a pod.).
Uvedené dokumenty doručte osobne do ktoréhokoľvek Zákazníckeho centra alebo zašlite na poštovú adresu:
EP ENERGY TRADING, a.s., organizačná zložka
Pribinova 25
811 09 Bratislava
Následne vo vašom mene oslovíme aktuálneho dodávateľa elektriny a k najbližšie možnému termínu vybavíme celý proces za vás a bez akýchkoľvek poplatkov.
Máte aktívnu zmluvu s iným dodávateľom a rozhodli ste sa prejsť do epet?
Ak je aktuálna zmluva u iného dodávateľa vedená na vaše meno a vybrali ste si epet, ako svojho nového dodávateľa plynu, postačí, ak k nám do epet pošlete správne vyplnené a podpísané nasledovné dokumenty:
- 1x zmluvný formulár Žiadosť o uzatvorenie novej zmluvy so epet,
- 3x Splnomocnenie na úkony spojené so zmenou dodávateľa,
- 1x Mandát, ak si želáte platby realizovať prostredníctvom inkasa.
Ste novým vlastníkom a rozhodli ste sa prejsť do epet?
Ak je aktuálna zmluva u iného dodávateľa vedená na meno pôvodného majiteľa, vy ste nový vlastník a vybrali ste si epet, ako svojho dodávateľa elektriny, postačí, ak k nám do epet pošlete správne vyplnené a podpísané nasledovné dokumenty:
- 1x zmluvný formulár Žiadosť o uzatvorenie novej zmluvy so epet,
- tento formulár vypĺňa nový zákazník,
- Splnomocnenie na úkony spojené so zmenou dodávateľa,
- pôvodný zákazník, ktorý žiada o ukončenie zmluvy, vypĺňa dve vyhotovenia,
- nový zákazník vypĺňa tri vyhotovenia,
- 1x Žiadosť o ukončenie zmluvy u súčasného dodávateľa,
- tento formulár vypĺňa pôvodný zákazník a nájdete ho na webe súčasného dodávateľa,
- 1x Mandát, ak si želáte platby realizovať prostredníctvom inkasa,
- súhlas vlastníkov nehnuteľnosti (ak je viac vlastníkov nehnuteľnosti),
- doklad preukazujúci vlastnícky vzťah k nehnuteľnosti (list vlastníctva a pod.).
Uvedené dokumenty doručte osobne do ktoréhokoľvek Zákazníckeho centra alebo zašlite na poštovú adresu:
EP ENERGY TRADING, a.s., organizačná zložka
Pribinova 25
811 09 Bratislava
Následne vo vašom mene oslovíme aktuálneho dodávateľa plynu a k najbližšie možnému termínu vybavíme celý proces za vás a bez akýchkoľvek poplatkov.