Ako zmeniť dodávateľa?

Domácnosti | Firmy

Domácnosti

Máte aktívnu zmluvu s iným dodávateľom a rozhodli ste sa prejsť do epet?

Ak je aktuálna zmluva u iného dodávateľa vedená na vaše meno a vybrali ste si epet, ako svojho nového dodávateľa elektriny, postačí, ak k nám do epet pošlete správne vyplnené a podpísané nasledovné dokumenty: 

  • 1x zmluvný formulár Žiadosť o uzatvorenie novej zmluvy so epet,
  • 3x Splnomocnenie na úkony spojené so zmenou dodávateľa,
  • 1x Mandát, ak si želáte platby realizovať prostredníctvom inkasa.

Ste novým vlastníkom a rozhodli ste sa prejsť do epet?

Ak je aktuálna zmluva u iného dodávateľa vedená na meno pôvodného majiteľa, vy ste nový vlastník a vybrali ste si epet, ako svojho dodávateľa elektriny, postačí, ak k nám do epet pošlete správne vyplnené a podpísané nasledovné dokumenty: 

  • 1x zmluvný formulár Žiadosť o uzatvorenie novej zmluvy so epet,
    • tento formulár vypĺňa nový zákazník,
  • 1x Zmluva o pripojení zariadenia do distribučnej sústavy (platí pre odberné miesta, ktoré spadajú do územia pôsobnosti SSD, a. s.),
    • tento formulár vypĺňa nový zákazník,
  • 1x Žiadosť o zmenu odberateľa v SSD (platí pre odberné miesta, ktoré spadajú do územia pôsobnosti SSD, a. s.),
    • tento formulár vypĺňajú obidvaja zákazníci, 
  • Splnomocnenie na úkony spojené so zmenou dodávateľa,
    • pôvodný zákazník, ktorý žiada o ukončenie zmluvy, vypĺňa dve vyhotovenia,
    • nový zákazník vypĺňa tri vyhotovenia,
  • 1x Mandát, ak si želáte platby realizovať prostredníctvom inkasa,
  • kópiu úmrtného listu (ak je pôvodný odberateľ zosnulý),
  • súhlas vlastníkov nehnuteľnosti (ak je viac vlastníkov nehnuteľnosti),
  • doklad preukazujúci vlastnícky vzťah k nehnuteľnosti (list vlastníctva na vaše meno a pod.).

Uvedené dokumenty doručte osobne do ktoréhokoľvek Zákazníckeho centra alebo zašlite na poštovú adresu:

EP ENERGY TRADING, a.s., organizačná zložka
Pribinova 25
811 09 Bratislava

Následne vo vašom mene oslovíme aktuálneho dodávateľa elektriny a k najbližšie možnému termínu vybavíme celý proces za vás a bez akýchkoľvek poplatkov.

Máte aktívnu zmluvu s iným dodávateľom a rozhodli ste sa prejsť do epet?

Ak je aktuálna zmluva u iného dodávateľa vedená na vaše meno a vybrali ste si epet, ako svojho nového dodávateľa plynu, postačí, ak k nám do epet pošlete správne vyplnené a podpísané nasledovné dokumenty: 

  • 1x zmluvný formulár Žiadosť o uzatvorenie novej zmluvy so epet,
  • 3x Splnomocnenie na úkony spojené so zmenou dodávateľa,
  • 1x Mandát, ak si želáte platby realizovať prostredníctvom inkasa.

Ste novým vlastníkom a rozhodli ste sa prejsť do epet?

Ak je aktuálna zmluva u iného dodávateľa vedená na meno pôvodného majiteľa, vy ste nový vlastník a vybrali ste si epet, ako svojho dodávateľa elektriny, postačí, ak k nám do epet pošlete správne vyplnené a podpísané nasledovné dokumenty: 

  • 1 x zmluvný formulár Žiadosť o uzatvorenie novej zmluvy so epet,
    • tento formulár vypĺňa nový zákazník,
  • Splnomocnenie na úkony spojené so zmenou dodávateľa,
    • pôvodný zákazník, ktorý žiada o ukončenie zmluvy, vypĺňa dve vyhotovenia,
    • nový zákazník vypĺňa tri vyhotovenia,
  • 1 x Žiadosť o ukončenie zmluvy u súčasného dodávateľa,
    • tento formulár vypĺňa pôvodný zákazník a nájdete ho na webe súčasného dodávateľa,
  • 1 x Mandát, ak si želáte platby realizovať prostredníctvom inkasa,
  • kópiu úmrtného listu (ak je pôvodný odberateľ zosnulý),
  • súhlas vlastníkov nehnuteľnosti (ak je viac vlastníkov nehnuteľnosti),
  • doklad preukazujúci vlastnícky vzťah k nehnuteľnosti (list vlastníctva na vaše meno a pod.).

Uvedené dokumenty doručte osobne do ktoréhokoľvek Zákazníckeho centra alebo zašlite na poštovú adresu:

EP ENERGY TRADING, a.s., organizačná zložka
Pribinova 25
811 09 Bratislava

Následne vo vašom mene oslovíme aktuálneho dodávateľa plynu a k najbližšie možnému termínu vybavíme celý proces za vás a bez akýchkoľvek poplatkov.

 

Firmy

Máte aktívnu zmluvu s iným dodávateľom a rozhodli ste sa prejsť do epet?

Ak je aktuálna zmluva u iného dodávateľa vedená na vaše meno a vybrali ste si epet, ako svojho nového dodávateľa elektriny, postačí, ak k nám do epet pošlete správne vyplnené a podpísané nasledovné dokumenty: 

  • 1x zmluvný formulár Žiadosť o uzatvorenie novej zmluvy so epet,
  • 3x Splnomocnenie na úkony spojené so zmenou dodávateľa,
  • 1x Mandát, ak si želáte platby realizovať prostredníctvom inkasa.

Ste novým vlastníkom a rozhodli ste sa prejsť do epet?

Ak je aktuálna zmluva u iného dodávateľa vedená na meno pôvodného majiteľa, vy ste nový vlastník a vybrali ste si epet, ako svojho dodávateľa elektriny, postačí, ak k nám do epet pošlete správne vyplnené a podpísané nasledovné dokumenty: 

  • 1x zmluvný formulár Žiadosť o uzatvorenie novej zmluvy so epet,
    • tento formulár vypĺňa nový zákazník,
  • 1x Zmluva o pripojení zariadenia do distribučnej sústavy (platí pre územie SSD),
    • tento formulár vypĺňa nový zákazník,
  • 1x Žiadosť o zmenu odberateľa v SSD (platí pre územie SSD),
    • tento formulár vypĺňajú obidvaja zákazníci,
  • Splnomocnenie na úkony spojené so zmenou dodávateľa,
    • pôvodný zákazník, ktorý žiada o ukončenie zmluvy, vypĺňa dve vyhotovenia,
    • nový zákazník vypĺňa tri vyhotovenia,
  • 1x Mandát, ak si želáte platby realizovať prostredníctvom inkasa,
  • súhlas vlastníkov nehnuteľnosti (ak je viac vlastníkov nehnuteľnosti),
  • doklad preukazujúci vlastnícky vzťah k nehnuteľnosti (list vlastníctva a pod.).

Uvedené dokumenty doručte osobne do ktoréhokoľvek Zákazníckeho centra alebo zašlite na poštovú adresu:

EP ENERGY TRADING, a.s., organizačná zložka
Pribinova 25
811 09 Bratislava

Následne vo vašom mene oslovíme aktuálneho dodávateľa elektriny a k najbližšie možnému termínu vybavíme celý proces za vás a bez akýchkoľvek poplatkov.

Máte aktívnu zmluvu s iným dodávateľom a rozhodli ste sa prejsť do epet?

Ak je aktuálna zmluva u iného dodávateľa vedená na vaše meno a vybrali ste si epet, ako svojho nového dodávateľa plynu, postačí, ak k nám do epet pošlete správne vyplnené a podpísané nasledovné dokumenty

  • 1x zmluvný formulár Žiadosť o uzatvorenie novej zmluvy so epet,
  • 3x Splnomocnenie na úkony spojené so zmenou dodávateľa,
  • 1x Mandát, ak si želáte platby realizovať prostredníctvom inkasa.

Ste novým vlastníkom a rozhodli ste sa prejsť do epet?

Ak je aktuálna zmluva u iného dodávateľa vedená na meno pôvodného majiteľa, vy ste nový vlastník a vybrali ste si epet, ako svojho dodávateľa elektriny, postačí, ak k nám do epet pošlete správne vyplnené a podpísané nasledovné dokumenty: 

  • 1x zmluvný formulár Žiadosť o uzatvorenie novej zmluvy so epet,
    • tento formulár vypĺňa nový zákazník,
  • Splnomocnenie na úkony spojené so zmenou dodávateľa,
    • pôvodný zákazník, ktorý žiada o ukončenie zmluvy, vypĺňa dve vyhotovenia,
    • nový zákazník vypĺňa tri vyhotovenia,
  • 1x Žiadosť o ukončenie zmluvy u súčasného dodávateľa,
    • tento formulár vypĺňa pôvodný zákazník a nájdete ho na webe súčasného dodávateľa,
  • 1x Mandát, ak si želáte platby realizovať prostredníctvom inkasa,
  • súhlas vlastníkov nehnuteľnosti (ak je viac vlastníkov nehnuteľnosti),
  • doklad preukazujúci vlastnícky vzťah k nehnuteľnosti (list vlastníctva a pod.).

Uvedené dokumenty doručte osobne do ktoréhokoľvek Zákazníckeho centra alebo zašlite na poštovú adresu:

EP ENERGY TRADING, a.s., organizačná zložka
Pribinova 25
811 09 Bratislava

Následne vo vašom mene oslovíme aktuálneho dodávateľa plynu a k najbližšie možnému termínu vybavíme celý proces za vás a bez akýchkoľvek poplatkov.

Potrebujete pomoc? Zavolajte nám, alebo napíšte email.

tel.: 02/33 55 35 15 / e-mail: info@epet.sk / využite sekciu pre zákazníkov